Uszczelka bloku silnika M10
Opis
Uszczelka bloku silnika
Podczas montażu skrzyni
korbowej do uszczelniania stosuje się płynna uszczelkę. Wokół prętów
gwintowych, za pomocą których mocowane są dwie połówki skrzyni korbowej,
znajduje się dodatkowe uszczelnienie w postaci O-ringów.
Te O-ringi znajdują
się między połówkami skrzyni korbowej, nie należy ich mylić z zewnętrzną stroną
skrzyni korbowej. Pod pierścieniami na zewnątrz skrzyni korbowej zastosowano
tylko uszczelnianie płynne.
Specyfikacja:
Średnica zewnętrzna: 18
mm
Średnica wewnętrzna: 10 mm
Pasuje do:
- VW Garbus T1
- VW Bulik T1
- VW Transporter T2
- VW Karmann Ghia T14
- VW Typ 3 TL
Dane techniczne
Model_VW Garbus T1 | Tak |
Model_VW Bulik T1 | Tak |
Model_VW Transporter T2a | Tak |
Model_VW Transporter T2b | Tak |
Model_VW Karmann Ghia T14 | Tak |
Model_VW Typ 3 | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.