Odbojnik pasa tylnego T1 T2 T14 Typ3
Opis
Odbój pasa tylnego
Najpopularniejszym miejscem zastosowania poniższego odbojnika jest pas tylny w VW Garbusie.
Można go jednak użyć nie tylko jako odbojnik, ale również jako zatyczka uszczelniająca.
Poniżej przedstawiamy możliwe miejsca
wykorzystania:
Garbus:
- wszystkie modele: panel tylny (2 sztuki)
- od 08.1964: guma amortyzująca zawór chłodzenia silnika (2 sztuki) sedan
- od 08.1967: w przedniej przegrodzie (1 sztuka)
- od 08.1967: zewnętrzna tuleja drążka kierowniczego (1 sztuka)
- wszystkie modele: obudowa reflektora (4 sztuki)
Karmann Ghia:
- od 08.1964: guma amortyzująca zawór chłodzenia silnika (2 sztuki)
- od 08.1960: korpus koła zapasowego (1 sztuka)
- od 08.1967: zewnętrzna tuleja drążka kierowniczego (1 sztuka)
Typ 3:
- wszystkie modele: tylna krawędź błotnika (2 sztuki)
T1 Bulik oraz T2
- od 08.1967 do 07.1979: w tylnych rogach (pod tylnym światłem) (2 sztuki)
- od 08.1964: zawór chłodzenia silnika amortyzator gumowy typu 1 (2 sztuki)
T181
- wszystkie modele: guma amortyzująca zawór chłodzenia silnika (2 sztuki)
Pasuje do:
- VW Garbus
- VW Bulik T1
- VW Bulik T1 Brasil
- VW Transporter T2
- VW Transporter T25/T3
- VW Karmann Ghia
- VW Typ3
- VW T181
Dane techniczne
Model_VW Garbus T1 | Tak |
Model_VW Bulik T1 | Tak |
Model_VW Transporter T2a | Tak |
Model_VW Transporter T2b | Tak |
Model_VW Karmann Ghia T14 | Tak |
Model_VW Typ 3 | Tak |
Model_VW 411-412 | Tak |
Model_VW T181 | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.